Sweden visit.

Då var ännu en helg passarad.
En fest som drog till sig faktiskt lite FÖR mkt folk. Det blev en säng med ett ben mindre, en massa vanligt städ, och ingen utgång.
I Norge kan jag räkna gångerna jag har varit "ute", det är ett efterfest:s land, och otaliga efterfester har avverkats.
Även så blev det i lördags.
Soppor som jag inte vill gå in på, men ja, de e svårt det här, när man vill räcka till, och det liksom blir för mkt för att räcka till. Många drar i ens, vill fånga känslor. Jag vill bara få vara ensam just nu. Kan ingen förstå? Man vill göra alla nöjda, och när de inte går, då sårar man. Fy.
Tänker inte gå in mer på det. Men.
Nu är jag i Stockholm och det känns väldigt fint.
En snabbvisit på 2 dagar.
Skatteverket. Viktigt "surf"-"möte" och så en myskväll med 3 fina flickor. Hannah, Lunden o Cissi.
Ut o käka, sånt som jag inte "brukar", men mysigt ska de bli att få träffa sitt gamla "gang" <3.
Nu väntar knäckebröd i Lägenheten på söder, ikväll blir de sovandet i Älvsjö. Damn de blir mysit!
Solong foks.
Ps: längtar som en tok till den 8:e och 14:e. Två av de absolut bästa människorna kommer till Bergen för att hälsa på mig!
Hur vackert är inte de liksom.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0