Barcelona baby.


Ett ytligt inlägg.

Men,

Barcelona, here I come again:

27:e dec - 7 jan

Perfekt, för då hinner jag fira lite jul i Stockholm me mamma och Familjen Ahlstedt.

Detta gillar vi!




ca 2 veckor kvar ute på havet...

sen bereder sig Linköpingsbesök, Malmöbesök och Oslobesök.

För att sedan återvända "hem"..till mina bröder.


För att sedan åka igen..

ja de blir ett flängande, men ett kul, och jag kommer ta vara på det.



Idag tog en av mina absolut bästa vänner ett riktigt bra beslut.
Jag är stolt. Och jag vet hur bra det är, att "åka" iväg ibland..


<3



en bild av Barcelona, i somras, när mamma var och hälsa på!







Kommentarer
Postat av: Anonym

YES!!

2010-10-30 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0