Känsla


2 gamla bilder - men de får stå lite för vad mina känslor i kroppen är idag.














Egentligen har det inte med någon annan att göra, för dagen slutade faktiskt inte som den började..

Allt handlar egentligen om mig, vilken press som jag sätter på mig själv, ständigt.
Att vara LIVrädd att göra folk besvikna. Va fan, de är inte sunt.

Jag borde börja mer med FUCK IT!-filosofin. Läste om den, och den verkade grymt hälsosam.
Min styrka som jag bär, den borde kunna fördelas till detta, för jag kommer åldras i förtid annars.
Nej, de måste bli ett stop.
Det SKA bli.

Det är så jag jobbar i livet. Ananlyserar (ibland för mkt), tar tag i det, och finner lösningar.
Likgiltighet, vore det samma som döden för mig.
Tacksam att den känslan ännu aldrig existerat långvarit för mig. Men hårt ibland att vara en känslomänniska också.


Tackar som vanligtvis en av mina bästa vänner Hasse, för som vanligt den första som är där.
Alltid. Otroligt.
Thats what friends are for, I guess. Men endå, tacksam. / tänk om alllt vore enkelt.

Tänk om allt vore som IKEA istället, hade en lösning och ritning på allt...



Kommentarer
Postat av: Anonym

För egen del är livet mer som en mix mellan en spansk mercado och Hemköp....överraskningar blandat med tråkig vardag =) behöver dem båda.

puss

2010-11-04 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0