If youre for real, then you know the deal


If I could give you one thing in life, I would give you the ability to see yourself through my eyes, only then would you realize how special you are to me...




Stark storm har nu gått över till ORKAN i styrka.

Som tur är ligger vi inte mitt ute i havet, utan gömt oss i en vik..
skulle inte gå annars.

Till min mors glädje och även till min egen, känner jag att jag börjar ta hand mer om min kropp, min hälsa.
Jag använder tillochmed tandtråd nästan varje dag (!) de du, kära mor!

Maten här är helt underbar. Kocken är duktig, även om han är mindre duktig på det sociala.
Men som tur är är de andra pojkarna oerhört snälla, roliga och tacksamma.
Det är ett easy jobb här ute, för den summa pengar jag får, men det som är psykiskt jobbigt, är att ha mist sin frihet. Genom att inte kunna "försvinna" eller vara med dem man riktigt älskar.
Men jag klagar inte, jag trivs ju!




Har precis pratat med min syster Josy.
2011, SKA vi bara ses. Så är det.

Gonna make it happens.

Peppar också grymt för Barcelona, tog rätt beslut!
Spanien och mitt andra hemland, drar i mig mer och mer...



Nu ska jag ta en powernap, det är jag värd.

En himla massa tjärlek från en flicka på havet!


Jag och Sis på Bali!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina rader låter som ljuv musik för en mors öron; rejäla måltider; stabil besättning, tandtråd, snart fattas väl bara nikotintuggumin...

puss puss

2010-11-01 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0