Dagen.


Oh idag är en bra dag för moi.

Fått Emma boost, var helt underbart att få prata med henne, även om det även var lite tråkiga nyheter.
Och även om vi växt åt olika håll, är hon alltid min bästis. Som vi bestämde oss för att vara ngn gång i 3:an..
Mkt har vi gått igenom.

2 barn fick hon, en man och ett hus.

Här står jag, singel, utan lägenhet och på resande fot! Haha!
Men jag klagar inte, jag är där jag vill vara, och jag kommer dit jag vill!

Tänk så olika håll man kan gå, men det är inte det som räknas.
De som finns i hjärtat, DET räknas.



En annan sak som också fick mig att le lie extra, var min ihädrighe och min beslutsamhet att ALDRIG ge upp, oavsett vad det gäller! Efter 2 dygn, har jag ÄNTLIGEN lyckats återställa min Iphone, den jag trodde var dömd att dö!
Ytligt shit, men tragiskt viktigt. Där har jag minnen, meddelande jag aldrig vill ska försvinna.


Jag är tjokk på våfflor idag. Precis som de ska va en lördag.

12 dagar kvar, sen tar mina fötter land..

Mot nya äventyr!


//tjerlek Maria Angela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0