San Sebastian och otroliga kanslor.

eftersom jag bara rent av inte kan beskriva just nu vad jag kanner i hela min kropp och hjarta, later jag pa ett invecklat satt bli.
men jag kan bara kort och kortfattat saga att denna helg varit en av de basta i mitt liv.
var spontana tripp med vanen upp till san sebastian, var bara obeskrivlig.
pa dagarna surfade vi och blev sa fint mottagna och omhandertagna av s:s kompisar, pa kvallarna bara at vi gott och hangde runt i denna underbara surfstad. inte en enda droppe alkohol utom det goda vinet behovdes for att fylla min kropp med fjarilar.
jag lever drommen med dessa otroliga manniskor.
jag ar sa glad att jag kom till barcelona o motte upp w efter 8 ar. att han visade mig sina otroligt fina kompisar. ett blandat gang fran australien, sydafrika, spanien m.m...
uncredible.
de har surfat sen barnsben, bade flikkorna o pojkarna, o de visar mig, de later mig leva drommen helt enkelt.
nu ar vi hemma i barcelona och jag aker upp till bergen till nagra kompisar ett par dagar. sen lamnar jag mitt crew for ett tag och sticker till biarritz...
jag ar lycklig i stunden. som mamma sa igar i mob, du later sa lycklig.
och jag fortjanar de som bara den efter nagra tuffa manader.
bara karlek och fred nu i sjalen.
puss pa den som laser./er surfflikka


ps: albumet med underbara manniskor och var helg finns har:


http://www.facebook.com/album.php?aid=430769&id=902895412&l=3b34e3c158







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0