hade nog gjort desamma om jag vore du..




 

uppdate:


what goes aroud comes around.

jag hade aldrig gjort de ngn gjorde.

men jag förstår det också på ett sätt, när de fick landa lite.

i slutendan, vet jag det var det bästa.

fick mig att inse det jag behövde inse.

mitt försök var inte det bästa.

jag hade nog också stängt mig ute i det lilla hjälplösa och felaktiga sätt jag gjorde det på.

så there is no blame.

time takes time.

jag hade saknat, men där tog spåren slut.

det avslut som det var menat, blev så det som det var tvunget att bli.

när tid är mogen, blir säkert också vänskap.



nog om de.

nyss varit på bio, mitt huvud sprängs av lite tankar.

men så är det, det är mycket på gång nu.

mkt spännande saker, som jag bara måste få sortera först.

sommaren är på språng, jag tror den kan bli mkt bra.

på söndag åker jag en liten tripp till mitt andra hemland, Spain.

Oh, är spänd.

I slutet av trippen ska surfbrädan nötas, första gången ja kommer surfa i ett "homeland"...

MEN

NU är det dags för en liten session av sömn.


puss och godnatt, /yra maria, som älskar lite för mkt ibland för sitt eget bästa, men det ordnar sig, de gör de alltid:)

ps: när min andra blogg e mogen och mitt huvud cirkulerat klart och format idéen lite, meddelar jag, promiss.



GODNATT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0