Här finns min mind-surfing utan lås.



Här finns jag ett tag..


http://surfinheart.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: e

måste bara säga att jag gillar din blogg starkt, känner igen mig otroligt mycket i allt grubbleri, försöka finna sig i livet, suget efter resor.. och mysteriet med varför man inte som alla andra nöjer sig med livet i hemstaden, utan dras med av den där känslan i magen som bara försäkrar om att äventyren och svaren finns någon annastans...

2010-03-08 @ 11:38:12
Postat av: Aleksandra

Hej,

I really like your blog!

Have you heard about us: www.girliecamps.com?

Please contact me via email.

Regards,

Aleksandra

GirlieCamps

2010-06-02 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0