har så mkt jag vill berätta...





de finns så mkt just nu som ja skulle vilja skrika ut och berätta..

men jag håller på de liiite till...




Tillbaka i Bergen iaf, SWAG några dagar.. sen ska jag bestämma mig om lite saker.. men bara roliga saker som tur e...



Förresten, tack Linda för förra kommentaren, en dag kör vi vågorna ihop eller va sägs ? ;)



Nu är resan hitbokad så den elfte kommer min fina och snälla omhändertagare hit! UPS!

:D



vi hörs... när jag vet lite mer och kan "berätta"...





Kommentarer
Postat av: Linda

Ja absolut gör vi d ;)

Men som sagt hör gärna av dig när du har några tips att komma med..

Hare bäst!

2010-07-27 @ 22:50:48
URL: http://behindthefront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0