De kommer!





Två helt underbart mysiga veckor här i linkan, 35 grader sol, hunnit med det jag ska, (HUNNIT umgås med mamma denna gång tom! <3), trffat dem jag vill träffa, sett fotboll, druckit öl på uteserveringarna, allt de där som man "ska" och det har bara varit helt underbart! Men de har väl också med att göra att ja vet att det endast är ett "besök"! Pressen är släppt liksom..

+ att SPANIEN ÄR VM CHAMPIONS - ! KAN DE BLI BÄTTRE, VIVA MI PAIS!



I eftermiddag blir de bilen mot Stockholm och träffa underbara Vanesa o lite annat folk, sen på söndag tar jag bussen mot Berlin en vecka, o sen raska vägen till Bergen och min fru! Det blir kärlek!





Som jag skrev: Har haft 2 supermysiga v här i Linkan faktiskt! Tack till er som förgyllt den! O tack för d fina orden igår av människor som kommer fram ! Att få höra att "du lever ditt liv, och kör din grej, sluta inte med dt", "dt du gör är HELT rätt" , att inte behöva försvara varför mina resor ut i världen o under mina fötter, blev viktigare än att studera - det behövs att höras ibland även i detta svenne samhälle - TACK!



Mer kärlek åt folket och mer av världen! /M



(Bilder kommer när ja får ner min kamera från Marocco....)




btw, dt blir surf i Stavanger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0