YEEEEEEEEEEEEEEEEEii!!!!!!



SHIT PÅ SEKUNDER HÆNDER DET GREJJER!



Blev precis uppringa av Bergens skatehall och aktivitetshall (!) En av Norges størsta och bæsta dessutom!

De undrade om jag ville vara med att starta

en skate-grupp før TJEJER :))
.. och se hur det blir møtt och om det finns intresse!

GISSA om jag blev glad nu..


!!!!!!!!!!!!!!!!!







Och ikvæll ska jag på en till intervjuv på en mysig resturang.. Vet dock inte om jag vill tillbaka till servitris yrket, men jaja...får gå dit o snacka med dem!


frågan slutar inte poppa upp...

mitt generella livs-flyt som jag har och haft i mitt liv de senaste årern mellan alla personliga vendettor, vart kommer det ifrån? Jag tycker inte att jag førtjænar det så bra, det finns andra som førtjænar det bættre..


NU: JOBB-taajm, hiphop och vika t-shirts till kl 16...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla kul!!!!!!!!!!



puss

2010-01-26 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0