UnderBara DaGar än så länge.


LINKÖPING.

har hunnit med ganska mkt, men en ganska stressad och flängande fram o tillbaka till div roligheter har inte kunnat undgås.

Igår fick jag träffa mina "systrar", och det var kramar och pussar och mys och sen både platesn och platå och en mysig "middag" kl 04, serverad av ngn som betyder mkt.

den enda som inte hunnit se mig mkt e nog mamma, men hon visste ju om de.. :D


Nu är de soffhäng och slapp hos Issa. Fet trött sen igår. Imorn e fullspäckat schema som gäller igen.

men vi kan säga så här, jag är bara trött av the right reasons ;)

puss


o min egen knåpade bali film e färdig :D

JAG SAKNAR BAAAAAAAALI SÅ INIHÄLVETE, DAMN.

LÄNGTAR TILL APRIL.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0