trainee-freeak




Idag køpte jag mitt træningskort på SATS, och som Securitas anstælld fick jag 100 spænn i rabbat / månad samt att 2 månader gratis. Hur bra kan de inte bli...?

På køpet fråga han mig om jag inte var intresserad i att jobba dær...

Så ja, svårigheter me jobb kan jag knappast klaga på. Men de har jag å andra sidan aldrig gjort i mitt liv.



En extra puss till den som kænner sig træffad, men jag hoppas att "rætt" person gør det *:)




Ps. ær æckligt sugen på att utsmycka min kropp ænnu mer..
Kan bara inte best'æmma mig 100 % vad.. men jag filar på ideer. blir i april... och SJÆLVKLART ngt som har med surfingen eller havet att gøra...


Peace out.





Kommentarer
Postat av: monica

Ett råd, tänk dig för med utsmyckning!! När du är 30-40 år är det definitivt inte lika snyggt...säger mamma. Och det är jäkligt kostsamt att ta bort dem!



puss puss



Härligt med alla jobberbjudanden :))

2010-01-28 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0