Sånt som jag gillar:


Lyssnat sönder mig på denna flicka från Sverige. Sally Shapiro.

lite smått besatt av rösten.





Sally Shapiro - He keeps me alive

I said I wish you never knew
How I feel for you
It's hard to be just friends
Now after all
I said I wanted more
He said how can you be so sure
I'm not sure I'm faithful after all

Chorus:
But I'm still happy
When I get to hold his hand
He says I can hold it
But remember we're just friends
And I try, and I try
And I try to be satisfied
After all he keeps me alive

I'm happy when he smiles
If only for awhile
It's hard to just ignore a face like that
I wish he was everywhere
I wish his hand was in my hair
I would have been less lonely for awhile



sen älskar jag sådana här kommentarer i min blogg:

"Pannbiffarna är stekta och laxen är gravad. Biljetter till primiären på "Snabba Cash" är fixade;)Längtar!

puss puss"



"Jag tycker mig sakna dina virkade mössor....Vill bara tala om att du får +24 grader i lägenheten när du kommer hem. Ännu varmare i badrummet ;)). Ute -15 och massor med härliga snödrivor
puss"


"Det är inte sant!! Att vattnet fruset och att du måste sova i badrummet. Kom genast Hem Nu! till en varm lägenhet med badkar och varmvatten, mammas pannbiff, och allt det där andra....
puss puss
"


har jag inte världens bästa mammi för mig så säg.......


om några h styrs min kos! bybye Norway, bye brohs & siss's !



jag och vår lille bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0