LINKÖPING



om 2 h...

just nu i gbg, skulle mött kraffe, men den satans lilla flickan, glömde sin dator och missar där med mig... DAMN!

Får hoppas på tillbaka vägen..

VILKEN lång resa detta varit, men ack så bra allt blev tillslut endå... jag o min tur (och mammas) vad har vi gjort mamma i livet för att ha sån tur ?!.....

Hon var en ängel och fixa in mig så jag tom får åka 1:a klass nu till Linkan, kaffe, internet och frukt, kan de bli bättre (ja, surf då, men förutom de, nej :D)? Dessutom tror jag nog fan de e 1:a gången jag åker lyx-svenne-klass . Fett guld.

Osminkad, mysbrallig och almänt jävla nöjd att snart få kramas med många jag älskar.

Ser dessutom som om de blir mys med E o I ikväll på Banergatan, så ja, sova får jag göra andra dagar...
Men e stör mig inte ett jota! O imorn e de syskonmys på dagen.. god damn. De känns gutt att va på väg till en semester, där man liksom bara kan plocka till sig det goda.. :)

Nej, nu ska jag hämta ut mina biljetter.

En sak hände idag, så som jag "mobbat" folk för chinos grejjen - idag köpte jag mina första CHINOS (!)
2 år senare.

Solong foks, im back! <3



den osminkande verkligenheten i oslo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0