Letar bräda och blir tokig..









Håller på att leta bräda för fullt... Och jag håller på att få cravings på detta, det är en djungel av olika fett snygga och bra brädor att jag håller på att go nuts..

rent ut sagt...

alla säger olika, och alla skriver olika...

snart litar jag på min magkänsla.

verkar ju gå ganska hyffsat ibland.

ja juste, denna gång gällde det snö..................



ps: hittade en svensk flicka på bussen igår, eller hon hittade mig..

och guess what, hennes favvobutik var SWAG (HAHaHA), vi snackade om snowboard åkning och att vi ska åka longboard när snön tinar, så nu har jag börjar påsamlandets av flickletande med samma intressen... this is good.



det e mkt tankar i huvet nu.

mkt på gång. och mkt tankar igen.

mkt huller om buller.

men liksom de e helt okej...



snart pyser jag iväg några dagar, kanske blir de lite snowboardåkning där om jag lyckats fixa en bräda och om ett visst NGN lyckats fixa fram mina cash.. hmm....


den som väntar på ngt gott, sägs aldrig vänta för länge....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0