kl 03 i badrummet.




Vattnet har frusit till is i våra rör, vi har eldat för första gången, och jag har både varit ledsen och glad idag.


Jag har sovit på toaletten för de va så kallt i rummet, och jag har skickat ett förbjudet sms till ngn borta i Sveriges 4e eller 5r största stad, för jag kom på mig själv att sakna nyss!

Så är det ibland, när det finns dem som ligger varmt kring hjärtat.


Nu ska jag springa tillbaka till rummet och försöka att inte hacka sönder mina tänder på vägen.

OM en vecka glider jag upp till Vasavägen 25 a och sover gott i mammis bäddsoffa, ska bli helt underbart. Få krama efterlängtade vänner, förhoppningsvis träffa en viss pojke som inte är glömd och inte gömd, träffa min Oscar & Parvati. Säga upp min fina lilla lägenhet, också den på Vasaway.. :(

Och förhoppningsvis bara få vara...




ett steg bak, två steg fram.



Inte för att jag vet om han läser, men min sista godnatt kram och tanke går i vilket fall till han med surfrufset, skosnörena i byxorna och med ett J i hans förnamn.


Bye.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte sant!! Att vattnet fruset och att du måste sova i badrummet. Kom genast Hem Nu! till en varm lägenhet med badkar och varmvatten, mammas pannbiff, och allt det där andra....

puss puss

2010-01-05 @ 10:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0