jag träffade en flicka idag...


och ngn dag snart ska jag berätta lite mer om det...






vindarna vänder åt rätt håll, och de har de nog gjort de senaste åren, men tydligare det senaste året, egentligen sedan jag fick en surfbräda under mina höfter, men också sedan jag tog tag i hjärtats dunkande, mitt eget dunkande, tog tag och försökte lyssna med mina egna öron vad gällde relationer och relationer till min egen själ, långt bort från färdiglärd givetvis...

men - det slår mig ofta, och gång på gång.

att jag är fett lyckligt lottad.

det har inget med evig och beständig lycka

att göra, det har med själv-beliveing att

göra.. och den har jag arbetat fram, bland

kaxighet, törnar och en del jävla flyt
[för de har jag tamefan, annat vore pinsamt att säga].

och NU ska jag somna brevid min fru som ligger alldeles bredvid mig..



a bitch on board! [blink till frugo]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0