is.

 

 

An eye for an eye, and the whole
world would be blind.

 


så sitter jag här, i badrummet och kollar min mail, har äntligen fått svar från Securitas och den äckliga alfakassan som jag vill myla med kall Bergen snö.

Idag är en bra dag, jag kände det starkt i mitt lilla hjärta när jag vaknade.

Väcktes av min chef på SWAG som undra om jag kunde jobba mer i veckan, GIVETVIS.. Där trivs jag.
Frugan är på barnhage och jobbar idag, dvs en skön förmiddag för mig själv som kan behövas ibland, även om jag givetvis saknar henne oftast varje timme vi inte är ihop :D.
Ska ta mig o storhandla lite, sen är det Maria-tajm så de ryker, de e behövligt, jag älskar dem!


Till mammi på din tidigare kommentar, ja det stämmer, jag glömde säga de igår, vårt vatten har frusit...
Gissa om de e kallt....
Te quiero ma.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0