Im I gonna be, or is it what i want to be - a working biach?



Ok.

Nu behøver jag feta råd, och det snabbt.




Jobbproblem - mkt jobb, før mkt viljor?


Igår var jag på intervjuv som servirtis på en resturang hær i Bergen.
Jag fick besked om att de ville att jag skulle testa. Ingen kan motstå mitt leende nær jag lægger på det i de rætta momenten :D
men problem, før det vill det -
- imorgon.

Imorgon kan jag inte, før då jobbar jag på SWAG. Och resterande enda till søndag.
Sen rymmer jag några dagar och åker snowboard.
Sen har jag SWAG jobb fram till v 6 æn så længe.
Sen intervjuv ute på flygplatsen som sækerhetsvakt før Securitas.
Sen ær de de som skategrjjen. Och ungdmsledare i 2 dagar i veckan ungefær.

Jag har tagit på mig før mkt i hjærnan och det ær kaos nu.
Før jag vill så mkt.
Samtidigt ær det inte vært att bli en maskin..

Ovh folk klagar på att de har lite att gøra, damn....



Mamma, råd? du ær i særklass bæst på det...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på magkänslan! Gör upp plus och minus. Fokusera på det du gör nu - var sak har sin tid. Du har ju redan erfarenhet av restaurang. Snåla hellre och fortsätt på det mål du har satt upp.



puss

2010-01-27 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0