Hem Till Frugan.


Då har dagarna helt enkelt RUSAT förbi här i Linköping.

Jag har hunnit med nöd och näppe träffa dem som betyder mest, förutom att mamma blev fett lidande av att nog vara den som fick se mig minst. Men det fick vi ta igen under julen och snart är de mars igen :)

Har verkligen fått krama dem jag vill och jag har väl hunnnit fixa hälften av det jag skulle medan jag gjort mina roligeheter och haft mysigt, men who cares som hon sa.

2 bio. Mys. Öl. Platens. Platå. Elinor. Issa. J. Par&Osc. Mammas bästa mat. Kläder. osv osv.

Imorn drar jag mitt lilla strå till Norge igen, till Frugan och Swag. Till en del av familen och förhoppningvis kommande brädsessioner uppe i Hemsedal eller Voss. Im ready.

Nu är de en tur på stan, fixa garn till mina snowboardmössor.



Lite fina planer gror inom mig. Kanske är det bara drömmar, vi får väl se...



Men drömma har jag aldrig varit dålig på, frågan är när alla miljoner drömmar blir uppfyllda?




Kärlek. M.




Kommentarer
Postat av: monica

Saknar dig redan gumman;)Hälsa Bergen och Frugan! Jag kommer i vår när luftföroreningarna skingrats med vårvindarna.



puss puss

2010-01-19 @ 00:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0