Chill out.




All that spirits desire, spirits attain
.


Min favorit poet.



Det är kallt.
Det är fruset vatten i våra rör.
Vi värms knappt av kärleken mellan de flagnande väggarna.
Vi suktar efter hjärtan som lyssnar, efter själar som som talar om

Men det är fortfarande tyst.
och vårt varmvatten är för varmt.

vi bränns, vi längtar efter kyla, men endå tänder vi de oljefyllda och statiska elementen för att värma våra skrattgropar som slätas ut.

hjärtat är varmt, jag flyttar snart min själ hit.

ett besök på skattekotoret och jag är inte längre Din sverige.





Kommentarer
Postat av: monica

Den sannaste kärleken är en dröm som aldrig kan förverkligas

eller en längtan

som aldrig kan släckas

och den känslan

förföljer oss hela livet. (Maria Wine)



puss mamma



2010-01-04 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0