Booring jobb snack.

 

My head is spinning.

Of many things.
Not only work.



JObbutløsning.




Fått massa tider på SWAG vilket mitt hjærta slår hårt før, och att det stærker mitt jobb-sjælv-føtroende.
Som enda tjej førutom min BOSS, ær de fan inte alltid lætt att inte behøva kænna sig som en av de få som verkar "vilja" ta ansvar før att butiken ska se representabel ut...
Ok nog om att de andra pojkarna har advantage på "bræd-delen", ær jag fan inte långt ifrån dammnit.. Men att "fixa" ær jag way ahead och det børjar gå mig på nerverna (shit ær de ett tecken att vilja ha ordning och reda på att jag børjar bli "old-school-grand-ma-varning"?!...)..

Idag kom jag till jobbet och det såg fan f-jævligt ut.. Rean hullerombuller och jadda jadda.. Om inte nog låg de fett mkt pluss i kassan, vilket medførde att de førsta jag fick gøra var att grejja med huvudkontoret.. och nu væntar utskællningssamtal av mig "tha bich-grandma" till aka "ansvarig-støk-grabb"...

Snælla snælla, folk hær nere (eller uppe) verkar tro att min ålder ligger runt 21-23, men vad børjar gælla mitt jævla tålmodighet, liknar de fan snart en tant. (BIG varning).. :D


Till annat.

Det som børjade som extra-jobb, verkar ha utvecklat sig till førtroende och mer jobb. Men nu ær det ju så va att jag slængde ju ut lite mail innan jag visste att det skulle bli så mkt på SWAG..

så nu helt pløtsligt poppar det upp samtal med olika intrevjuv-options..

vilket gør mig fett confused.

Læmnar inte SWAG på ngn måtta, men lite extra stach i fickan till vidare surf-trippen i vår/sommar skulle damn inte sitta fel...

Tænker inte ropa hej eller avsløja ngt æn, den som lever dår se...


NU ska jag forstætta RYDDA upp butikken som de så gøtt heter.

So long fuckers!

for life! :D

 

Stian Bakke från swags skate-team

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0