Bitch on Board


Att vara mer æn mænniska...


Først och fræmst vill jag tacka: min mammi, m, frugan och mig sjælv (før att jag faktiskt klarade det, och kæmpade mot och før fast det kændes långt ner i magen). Før pepp om det som plågat mig i stort sett sedan lørdag kvæl.

Jag hatar att gøra folk besvikna, men det visade sig att det inte var någon fara och jag hade førstorat det 110 % sjælv. Men puh, vilken klump som slæppt.. Måste fan jobba på de dær alltså.. Kraven, som jag har sjælv, som egentligen ingen annan stæller.




Står på mitt ælskade SWAG återigen. Inte en kund så långt øgat kan nå, daræv min lediga tid..

Så klart halkade jag in på en massa sajter som ær førbud på før mig. Jag får inte køpa ett par sneakers eller t-shirt (eller ngt annat før den delen heller) till innan mars, nu ær de fan stopp... Fy damn..

MEN: kan ju inte annat æn att rekomendera før er vilsna street-sjælar som gillar sneakers och t-shirts o sånt att ta en look...
Så om du inte bor i Norge och stødjer SWAG, glo in detta:

Hær får du iaf før halva priset, de lovar jag...

--------------> http://bluetomato.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en bra inställning, att jobba på det...jag håller fortfarande på vid 56 års ålder;) Vi är många "duktiga flickor" i olika åldrar, och vi måste stötta varandra, påminna och ha lite distans till vår egen betydelse här på jorden. Humor icke att förglömma!

puss

2010-01-26 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0