30 min


...kvar tills jag stænger och går hem før dagen.

ær trøtt som ett as och vill faktiskrt bara hem till frugo och 2 kg rækor eller ngt..
ner en svæng på ica och køpa 50 %-pris kyklingvingar....funkar de me.. cola och en massa filtar och filmer..

ingen lust på alkohol o party alls måste jag sæga, och de kænns helt fett och bra..


imorn ær de inventering igen, så får rækna med att bli kvar framåt småtimmarna på SWAG..



ne har fett inget kul att skriva førrutom att en god pollypåse føljer me mig i ryggan ikvæll..

puss bye...



Kommentarer
Postat av: Roy

Du verkar vara en cool tjej och en cool blogg för övrigt också:)

2010-01-29 @ 22:39:25
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0