?


sugen på en enkel systemkamera

smidigare æn den jag har. som ett komplement...lissom.



sån som jag kan bæra med mig øverallt...


jag sparar før fullt. æter vitt brød. køper rækor før 16 kr/kg. plankar på bussar. jobbar øppning-stægning. dragit ner på sneaker-køpandet (oj!).køper bara firstprice.

flink va...

tack.

mina mål. surf. fortfarande bjuda med mamma på resa eller ta henne dit jag bosætter mig vid havet, den tid det blir. hælsa på vanessa med frugan i puerto rico. hælsa på slækten lite oftare i valencia. och sjælvklart mer surf.


så: mer vitt brød åt folket!



Kommentarer
Postat av: monica

Underbart!!



Love you!

Puss puss

2010-02-12 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0