lappar och gelehjærtan...


det här med lappar och tjerleksbrev är jag nog ganska bortskämd med..


sedan så långt tillbaka jag kan minnas, har det alltid legat lappar
köksbordet när jag steg upp...
inte alltid långa, men alltid med pussar och kärlek, de dagar jag inte
haft en lapp skriven på pappersbitar, tidningspapper, klippta A4 i
smådelar.. de kan jag räkna på 2 händer under alla år jag vaknade upp
hos mamma... Både i Johannelund och sedan vidare inne istan.. de
flesta är sparade...


att få handskrivna brev, texter, lappar är ngt speciellt..


ngt litet och vackert, då kan man få drömma sig lite bort från den
hårda och kalla cybervärlden och få mumsa i sig ritade hjärtan eller
geléhallon..

I lördags natt kom jag hem ganska sliten och tankefull efter nästan en
vecka i Sweich, då smakar geléhallon & lappar lite extra gott...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0