JAG BEHØVER INTE HA SVAR


PÅ ALLT.

før det kan jag inte..

mamma, behøver inte preika mer om henne och vad hon hjælper mig vad hjæller "hjelp" till kloka val..

Ænnu den hær ggn fick jag ett mail som hjælpte mig..


"Ett tips är att tänka att tänka att du är 30 år, och någon skulle fråga dig

" Vad är du mest stolt över i ditt liv" "Är det något du ångrar, i så fall vad?"
Vilka prioriteringar har du gjort, är det något du skulle gjort annorlunda med den kunskap du har idag?
Vilka egenskaper hos dig själv är du nöjd med? Vilka skulle du vilja fortsätta utveckla? "
...


Dessa frågor kan jag stælla mig, vissa har jag redan svar på, och vissa kommer jag skaffa mig under livets gång..

jag behøver inte ha alla svar, jag måste bara læra mig, att inte behøva....



jag ær lyckligt lottad att ha den kloka mamma jag har...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa om jag blir glad:)))



Puss och ett JÄTTE GRATTIS till jobbet med tjejerna!!

2010-02-11 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0