independent thought are not easy


Står ænnu en gång på mitt SWAG.
Jobb før Steph hela veckan, som en liten "extra-ansvar" kænns bra... Har precis lært mig lægga in varor i sytemet.



Mitt huvud cruisar av tankar.

Det ær så svårt att spå framtid, spå sina tankar, spå sina tankar. Nær man måste vara vuxen och ta ansvar før sina handlingar. Det skræmmer mig inte længre med ansvar. Men det skræmmer mig att inte følja mitt hjærta, att følja min hjærna. Att følja mitt hjærta, men inte min hjærna. Det skræmmer mig att inte veta nær jag ska gøra vad, och vad jag ska låta påverka mig.

Jag har en hektisk vecka framfør mig.

Intervjuver, samtal, jobb, och mitt i allt detta ska kluvna tankar och uppredda nystade kænslor få plats.

Att prioritera har alltid varit en svårhet før mig, och æven nu, och jag kænner mig faktiskt ganska hjælpløs i detta just nu.

Førøvrigt vill jag bara sæga till mamma om du læser, att jag mår bra, væl omhændertagen, och tillbaka med alla saker och med hjærta intakt! - vi førsøker att prata nær det "går"... (love u)



Nu væntar jag på att min wife ska komma hit och hålla mig sællskap, jag har plockat ner REA:n och tænkte bygga om lite i butikken, fy vad kul!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tillåt dig landa nu i Bergen, ge dig tid till reflektion. De val du kommer att göra kommer förmodligen växa fram. Och inte minst uppskatta livet du har just nu.

Brev kommer på posten enadera dagen.

Love you!!

2010-02-08 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0