i fell apart on the hospital



ITS BROKEN, in 2 pieces.


nu var det svart på vitt, att jag sprang før att hinna med bussen igår från skateparken, att jag tog mig upp på brædan efter fallet, att jag pulserade genom 4 meter snø hem, det hade jag nog fan inte gjort om jag sett bilderna som jag såg idag på x-rayen...

det værsta ær att det ær typ 80 % chans att det blir HELT bra...

HUR FAN ska jag kunna surfa om min fot inte blir bra..

jag vill bara lægga mig ner och dø...

varfør varfør...



varfør ska jag alltid vara snæppet FØR våghalsig... tog min slut tur idag?

førsta gången jag bryter ngt, och det ska vara ett jævla fall på en skateboard, mitt framfør alla... och sedan att va stark och køra runt på bædan 1,5 h efter..

jag ær bara sick.. finns inget mer ord.


puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: monica

Jag vet att det känns jäkligt tufft just nu men du kommer att fixa det!! Därför att du har spanskt blod i dina ådror och ett fan anamma!! Vem som helst hade inte gjort det du gjorde igår, även om det var på gränsen till dumdristighet. Kom ihåg pappa och den svåra motorcykelolyckan. Ingen trodde att han skulle överleva, än mindre kunna gå...

Love you!

2010-02-24 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0