GOING NUTS

JAG HÅLLER SERIÖST PÅ ATT "GO NUTS" här hemma i lägenheten...

kan inte ta mig någonstans pga den där jävla foten och de jäkla metrarna med snö som ingen verkar vilja ploga i Norge....

inget internet förutom här ute i en snödriva i snön med en plastpåse på foten och kryckorna brevid mig... och inget kul alls... vill jobba... vill må bra...

Det enda som gjorde mig glad idag var att Stian sa att vi är ett gäng som ska åka upp till hans stuga den 19e mars från Swag crewet och åka snowboard i Geilo... usch jag glder mig... må min fot bli bra tills dess...





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Självklart :)

Peppa sönder på bali nu!! :D

2010-02-26 @ 19:00:37
URL: http://rebecka-allard.blogspot.com
Postat av: monica

Du har fixat värre saker än det här!! Ta hand:)om foten, utnyttja vänskapstaxi, träffa tjejgruppen på måndag. Kan du inte komma till dom, låt dom komma till dig på tjejsnack över en kopp té. Problem är till för att lösas.

Yes you can!



puss

2010-02-26 @ 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0