fullpackad och väldigt o-peppad



några h senare är jag bokstavligt talat fullpackad av surfböcker (???), surffilmer, mindfulnessböcker, buddihsmböcker och några otaliga gratis-låns-filmer...



letade ihjäl mig efter mellanöstern filmer, som just nu slukat mig totalt, men fann bara 1...

så de får bli surf och mer surf.


det jag inte förstår är hur jag väljer att plåga mig genom att låna dessa filmer och göra min längtan ännu mer plågsam och stor...

men jag måste bara helt enkelt få drömma mig bort till havet lite igen, till solenergier.. jag behöver det.. just nu, är jag instängd och lite nere... liten downperiod och en enorm saknad efter att ha sand mellan tårna igen, att få andas in människor som älskar samma sak och som brinner för samma tjärlek..


eller bara... att känna havet igen...




hade inte de varit för allas sj:s strul och bökigheter hade jag fasen tagit mig hem imorgon till lilla linköping och blivit ompysslad av mamma ett par v...

har jag klagat tillräckligt på snön? jag som borde vara glad åt den i "SWAG"-syfte... hmm...



jag tänker inte låtsas som allt e bra eller peppa pepp, för just idag känns det inte spec bra i mitt lilla huvud och hjärta, det känns som jag vill lägga mig ner och gråta, kunna skylla på pms, eller liksom bara få försvinna en stund..

jag är trött. i min lilla själ och i min lilla fot.

trött på att vara vis, stark.

vill vara oförståndig, liten och svag. vill bli omhändertagen ett tag.




Kommentarer
Postat av: monica

Precis så är det att vara människa Oxså. Längtan efter att bli ompysslad, omhändertagen, någon som fixar lite ätbart någon som inte ställer krav. Deppa, gråt, tyck synd om dig själv och DRÖM DIG BORT!! Tänk om vi inte hade drömmarna, så fantasilöst och tomt.

Och kom ihåg, snart surfar du på livets våg igen, solen bränner din hud och all snö och is är ett minne blott.... puss puss

2010-02-27 @ 17:20:52
Postat av: John

Get well soon.

2010-02-28 @ 10:27:31
Postat av: Maria



i will.



thankyoU.



2010-02-28 @ 18:49:22
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0