small things can be so beautiful


jag skulle precis sova.



gick in på min mail och hade fått en liten kommentar av en fd klasskamrat och fd landshövdingsdotter.

vacker är hon och jag glömmer aldrig hennes skratt, fast att det var år sen jag hörde det nu.


tänk att det behövs så lite att framkalla en stor värme när det blåser kallt.

ibland undrar jag, i all min upstresshet, i all mina virrvarr, när människor ger en rätt klapp, en rätt smekning, ett rätt sms, eller ett rätt skratt,

då kan jag undra, vad jag gjort för att förtjäna så fint i mitt liv.
och spec det sista året. fått så fina människor i mitt liv.
och även några gamla finns i mitt hjärta och liv såklart ;)
även när jag är blind över det vackra runt om, så finns det. det är bara att jag ibland blundar för hårt.

men ibland lyckas jag se, även om jag inte alltid kan förstå

........




jag är en människa som har svårt att ta komplimanger, vare sig det handlar om utseende eller personlighet, men de personliga, de sätter sig en liten smula som bommul kring hjärtat..

tack fina lella, det är DU som är fin.



believing takes time..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0