livet är kul.


just NU. känns livet bra.

min stress är minskad.

jag har fått sjukt betydande samtal och sms.

och jag tar ÖGONBLICKET tillvara, inte förgivet. LYCKA är minuter, lycka är den där känslan.
som INTE är bestående, därför så viktig att ta och uppskatta den.

En annan rolig sak är att jag nyss avslutat en kvarts samtal med en gammal man som från början ringde och undrade över min cykelannons i corren.

Innan vi la på hade vi pratat om värderingar och olika livssyner (på en kvart) och helt styrt av samtal om det sm började med en cykel.

Den kvarten var också lycka.


Nu ska jag putsa min soffa.. Solen lyser och jag ska unna mig en cigg, för snart slutar jag (igen) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0