Life-trippin.


Om 5 dagar tar jag än en gång min stora resväska mot nya vyer för att leta guldpengar som så småningom ska kunna ta mig vidare till det jag sedan i april drömt om sedan Bali resan fick landa i lugn och ro i mitt hjärta, till surfen. Där i stunden, där på brädan, där är jag lycklig. Helt naket lycklig.

Jag har ännu inget jobb. Har aldrig satt min fot dit jag ska och har inte ens googlat stadens namn..

Men är det ngt jag har, så är det tron om att min situation alltid löser sig. Jag är nervös jag ska inte skymma med det. Men jag lovar, jag kommer helskinnad ur detta också.....

som alltid.
jag har en tur ofta i livet. det kan jag inte skymma med.
men jag har också en krigarsjäl. jag är envis på gott och ont.
jag ger mig aldrig i slutändan, för mkt i livet har lärt mig att aldrig ge upp, även om jag många ggr velat och varit nära.

jag har en skyddsängel.
det har jag förstått nu.

och jag tar den inte för givet.

kanske kommer jag fattigare ur detta, kanske rikare, kanske mer rödgråten, kanske mer utmärglad. Men aldrig utan ånger.

För jag lever i min soul.


tors säger jag bajbaj till det som är left behind....




Nu säger jag hejhej till min stora förebildskvinna i livet och hennes flyttkartonger. Som enda dotter är jag den som ska hjälpa henne att flytta 4 trappor upp utan hiss..

J-lo röv, here i come.




Kom igen, sluta aldrig lev.










Kommentarer
Postat av: Haris

Tack så mkt. Låna du hur mkt du vill! :)

2009-09-26 @ 12:46:42
URL: http://www.agatan.se/haris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0