klump i magen

jag är så sönderstressad.
min hjärna är en trasa.
fast jag har inget att stressa över.
de ber mig gå o träna med dem.
de ber mig mysa med dem.
de ber mig ringa dem.

jag orkar inget.
jag orkar inte ens vara stressad.

like a boom boom kom de igår.

välbehövlig h på skype var skönt.
och vakna upp med ett sms bara sådär från Hanna.

"tycker om dig så himla mkt maria. försök ta n stressfri dag...."

jag kan inte lova en stressfri dag. men jag ska göra mitt bästa.
det regnar ute, jag har hela min dag inrutad, varför står min dag och stress så i kontrast med den spontanitet och den filosofi jag ständigt strävar efter och ibland lyckas leva efter. när har folk tid att ha tråkigt... det har ständigt varit en fråga för mig...

jag tycker aldrig tiden räcker till...

Det står kassar med kläder i stort sätt hela min lägenhet. Jag ska hämta en soffa, titta på bord. hinna packa. hinna äta, hinna titta på viterjacka, hinna skriva kontrakt, hinna umgås med en av de finaste som kommit hem idag efter 3 v i england, hinna umgås, hinna leva...

blir de bättre snart?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0