Endless.


för ngr h sedan lämnade J mig.

för en månads surf i Costa Rica...

inget vi visste, eftersom vi inte direkt planerat att "fall in love"..

nej, saker händer bara. när man minst anar det.

och de är meningen.

MEN. jag kommer sakna honom.

och ännu mer eftersom jag kommer åka till Norge ännu en gång o jobba ngr månader innan han hinner tillbaka..

men är det meningen. så är det.


och det är det.






jag har mitt nya cribb nu, och jag älskar det. ävem om jag inte hiner bo här mer än en månad innan jag ska iväg ;)

den här hösten är fin, jag känner det grymt i hjärtat.

over and out. Kanske för ett ganska långt tag tom, finns andra saker som e viktigare i mitt liv just nu än den här bloggen, och det jag behöver skriva, det skriver jag i mina dagböcker, av riktigt papper...


puss tills vidare.



will miss u.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0