VILKET JOBB?


VILKET JOBB SKA JAG TA???

mamma hjälp mig...:)

Idag vakna jag av ett mess där de undrade om jag ville ha jobb på en skate, surf, streetware affär som jag sökte för längesen när jag precis kom...

"Problemet" är att jag fått jobb på 2 st H&M här i Bergen med...

PLUS att jag har mitt bäästa jobb ever just nu som brandvakt..

Efterrsom projektet på Securitas bara är ca fram till jul, vet jag inte hur jag ska göra... Jag har typ redan tackat ja till H&M... men jag är sjukt sugen på att jobba i brädbuisnessen ju :) Damn..

mamma om du läser, hjälp mig, vad ska jag göra?


Dags o dra på sig uniformen ut till tha fire gang :)


lots of loove! Maryyy


jobbet på skategrejjen: SWAG

Kommentarer
Postat av: monica

Vad då lågkonjuktur!? En plus sida-en minus sida, fundera. Lita på din magkänsla och lyssna på vad du själv vill. All livserfarenhet hamnar till syvende och sist på pluskonto om man är beredd att pröva det okända-det där utan garantibevis.

"Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd" Tove Jansson

puss

2009-11-16 @ 23:45:55
Postat av: monica

2009-11-16 @ 23:46:26
Postat av: monica

Jag skrev ett svar, vart tog det vägen.....

2009-11-17 @ 00:06:50
Postat av: monica

2009-11-17 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0