symbios - inte vanlig ordning.


Igår drog Hanna.


När vi andra svenska gänget stack på jobb kl 19 i vanlig ordning, var Hanna inte med i bilen. Ist var ett ett gäng som inte jobbade ute och drack öl (kan någon förstå att jag inte ens vart ute i Bergen än????!!, jag lovade mig denna deal innan jag drog till Norge, att innan jag hade ett jobb var utgång = ett no no). Men nu när vi är et samlat gäng och vi har grymmaste jobbet ska de dansas som alrig förr när projektet är slut, i need it for shore.

När jag blev avsläppt av malmö-ganget på Yttre Markveien i vanlig ordning kl 08, var inte Hanna hemma.
Hon satt på ett tåg hem mot Sverige.

I vanlig ordning duschade jag, åt min fil med start, glodee igenom facebook, skrev några mail, slötittade på mina favoritbloggar, MEN utan Hanna.

Känndes super konstitt.

Kl 21 vaknar jag av att telefonen ringer, min pojke har fått resfeber.

Kl 02 vaknar jag av Hanna som säger att jag ska komma ut på skype med henne o Vanesa.

Eftersom jag vänt dygnet grymt är jag pigg, och fett hungrig vid den här tiden eftersom de e då vi brukar gå till matsalen o käka mat med alla... Men vår kyl e tom.

3 h senare inser jg att jag endå behöver några h sömn.

Men damn, de känn inte alls bra att va ensam utan Hanna. Även om vi kan sura och gråta på varann, så är de endast kärlek jag hyser för min flicka, en av de finaste som alltid finns och som jag alltid kommer finnas för, whatsoever.

Tur att om några h (ja kl har hunnit bli 08.15 och jag tvättar mina arbetskläder för fullt o dammsuger, iimpad helt klart) kommer världens sötaste pojke hit med de finaste klarblå ögonen hit till Bergen.. Då ska vi mysa som om morgondagen inte existerade.

Och om en vecka när han lämnar mig, kommer min prinsessa tillbaka..

cellen är hel.

Love u Hanna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dej med sötis!!

2009-11-25 @ 18:13:22
URL: http://hanneledouce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0