Norway your sweet little brother land for me.


Norge - Bergen

Hur rätt kunde de inte bli...

mitt hjärta slår hårt här just nu.



dags o prata med H&M idag
vårt projekt på Securitas är slut på fredag och jag gråter redan floder
tur vi hittat de finaste gänget ever.
nu väntar förhoppningsvis en kombo av Swag, H&M och vem vet, skulle faktiskt va lite kul o jobba inom resturang igen... lite dricks knäckande..

den som lever får se.

jag älskar mitt Bergen. For real.




ps: hade förresten 4 fin fina dagar med en fin.

en grym puss för det.



har dessutom funderingar på Oslo över newyear...

Time will tell :D



nu får Hanna ta o komma hem från rema 1000 så vi kan frulla ihop..
jag o min bästa fruga...

later fokis.






Kommentarer
Postat av: monica

"har just landat i Oslo, min magkänsla säger att det kommer att bli bra" SMS skickat den 2/10-09. Avsändare Maria



puss puss

2009-11-30 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0