ingen lust.

Har ingen lust att skriva idag.

tänker inte göra det fint, inte göra det intressant, roligt, sorligt eller ngt annat känslomässigt.

tänker skriva tråkig info och fakta.

ord.

uppdattering.

fått jobb på H&M också. fin lägenhet. öppen spis. bergen. vackert. trivs. funderingar. lägenhetsdilemma hur jag ska göra med min etta i lkpg. securitas jobb som brandvakt. erfarenheter. tårar. skratt. lugn. hav. livstankar. tvivel. styrka. frusen. fina människor. biliga räkor. saknad av vissa där hemma. glad över att malin var här i bergen. ledsen över att de ska dra redan i dec. saknande av surf. glädje över polly och brev. internet på pallar. cafehäng. fam guy. officeupptäkt. för lite närhet. hav.




idag är jag trött, trött på att behöva tänka, på att behöva känna av känslor hos andra.. idag vill jag bara va. och inte behöva bry mig, men det är svårt.


nu är de dags för té och nerladdning av office..

längtar till den tjugo-va-det-nu-var-för-datum......

och hoppas jag är ledig på winnerbäck....

de va allt för idag. sorry för allt de tråkiga och opersonliga men jag orkar inte idag. tillåter mig att ha en sån här dag.





dagens puss går till kvinnan i mitt liv, M.

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0