happiness



*you can call me happies girl alived right now.... *



Jag vet att "vi" här i detta avlånga och kalla land gärna ska skyla lite när vi är lyckliga. Inte vara för bra. Tycka liksom att allt e lite "mellanmjölk"-"sådär".

Men vet nu: FUCK DE :)

Just nu skulle den som hörde mig klaga på ngt ge mig världens mest stora käftsmäll tror jag, för jag har liksom inte ett dugg att klaga på.  Och då är jag allvarlig.
Just nu, i denna minut, i denna sekund, skulle jag kunna skrika ut allt fint , men ändå inte ha förlorat ngt av det jag tror på eller mår bra av.

Jag har mkt känslor, är en grymt sårbar flicka och kvinna där inne också, har mina mkt dåliga sidor, mina stunder då jag funderar alldeles för mkt, men är det ngt jag verkligen kan är det att leva och göra det jag vill, jag tar mig fram med mina viljor och drömmar. Och just nu lever jag, 100 procent.

Jag har allt jag vill ha, allt jag behöver och det är en fullkomlig lycka i mitt lilla flickhjärta just nu.

Tänk att jag hittat så fina människor i mitt liv...
Jag är fan helt grymt lyckligt lottad alltså.... Och för varje dag går  det upp för mig mer och mer...




DESSUTOM:

Jag har ett jobb just nu här i Bergen som jag ler av VARJE jävla gång vi sätter oss i bilen och åker hem.
Jag har ALDRIG känns på det här sättet för ett jobb någonsin.. Vi är ett GRYMT gäng som jobbar natt ute på riggen på kanske 20 st, ca 500 män/pojkar/gubbar vaktar vi och hänger med på nätterna.. Kollar att inget brinner, röker för mkt, dricker för mkt kaffe, pratar (sk'mtar) för mkt  radion, skrattar och blir omhändertagna av alla arbetare, ja man är riktigt bortskämd som de få tjejer vi är (2 %)..men jag trivs som fan, det är en helt annan stämning med så mkt killar, inte så mkt baksnack och "klagan" på allt, och jag TRIVS :)

De va allt för nu, jag längtar faktiskt efter om en vecka, då kommer min finaste skatepojke upp med lite kärlek och förhoppinngsvis polly :)

PUSSSSS!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: monica

Jag tycker du kan exportera några av alla de där trevliga gutterna till Linköping...det är ont om dom här.



puss saknar dig

2009-11-13 @ 17:06:43
Postat av: monica

2009-11-13 @ 17:07:20
Postat av: maria

ääääääääääskar dig mammmma!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-13 @ 17:21:09
Postat av: Sandra

Men gud va kul! Det är du värd, vad jobbar du som? Hoppas att du får en fantastisk kväll.

Kram

2009-11-16 @ 17:12:54
URL: http://improveme.se/frymark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0