choises we make



every day we make them

for good or bad

to please or to be pleased


Mina val leder mig oftast till rätt väg, antingen tar det tid för mig att se det, eller bara tid att inse det.
Men valen, och känslan, magkänslan, ska inte undvikas att lyssnas på.. jag vet det.

fast jag fortfarande ibland gör misstaget att liksom lägga den åt sidan och inte lyssna på den..

ibland behöver man inte lyssna på sin magkänsla just då, det kan vara viktigt att lyssna på den senare, för att lära sig.. att lyssna bättre, eller att hitta de små stumma ljuden i hjärtat..

Allt är liksom läxor på vägen är lite av min livssyn, och jag måste oftast göra omläxor.. men det hör liksom till för mig.
Jag ser det som en läxa, att lyssna mer på min lärare som är mitt mitt hjärta.



ibland är valen olika stora.

idag tror jag att jag tog ett rätt val, självklart med lite hjälp av min guru Hanna..

jag tänker nog säga nej till H&M faktisskt.. känns lite som jag gjort den grejen.

Jag fick fina referenser och de vill anställa mig, men vill inte att jag ska jobba på en annan klädesaffär, dvs SWAG i detta fall... och Swag, det drar mig mer i fingrarna... de e liksom lite där mitt hjärta ligger, och inte så lite egentlgen..

surfen.... på skaten... på brädor överhuvud taget...

så imorn tänker jag nog ringa och säga nej, hur jobbigt det än blir...
och tacka ja till SWAG..... och sen hoppas vi att det blir fler projekt på Securitas med... eftersom där har vi funnit våra hjärtevänner just nu... och jag mår underbart i deras sällskap...


nu ska jag o hanna fortsätta nirda, på ett nytt stammisfik här i UNDERBARA Bergen

ENBART tjärlek.

<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0