zigenarmaria


Tycker jag ser ut som en zigenare i långa klänningar, så igår bestämde jag att nu fan e de dags de åker ut. Hatar att rensa min garderob, har för mkt kläder och blir bara att jag använder lite, hur fan kan de komma sig? Ngn som vill ha en låda eller två ?  Nästa v åker de på tippen eller myrorna iaf.,:D

Hemkommen från lite Magnolia jobb, gick väl minst sagt sådar, inser hur faktiskt lite grund jag har i resturangbranchen, iaf från början, o de gör att jag stressar upp mig o så blir de pannkaka av allt, Johnyy lova att coacha mig lite, för han insåg ungefär de jag insåg om vi säger så :D Men så länge viljan finns, finns ju hopp eller ? Gulliga jobbarkompisar iaf! ;)

Nu är de dags att sätta öl på kylning, mascara på fransarna, klänning på kroppen och smita iväg till E. Lite födelsedagspartaj hos C. Finfina grejjer kommer de bli, öl en dag som denna, kan de bli bättre?!

SoLong Foccks. /M.




ZigenarMaria makes the entry.








As the crowd screams, for the other team

I practice so hard for this moment victory don`t lead

I know what this means, i`m stuck in this routine

Whole new different day, but the same old things



All i got is dreams, but nobody else could see

Nobody else believe, nobody else but me

Where are you victory, i need you desperately

Not just for the moment, but to make history
...


[ History - Jay-Z ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0