Zigenarfasoner ligger i blodet.






Kom nyss hem från jobbet. Helt död. Utan att överdriva. Sov en timme i natt lr ngt.



Gårdagen tillbringades i Nkpg. Hem skulle ju naturligtvis plankas, jag har inte lärt mig än alltså.  Lyckades få tag på Hanna o låtsades att jag snackade i mob o låttsades va skitförbannad för att min kompis inte kom med mitt färdbevis.. Sen tog ja mitt pick o hoppade lite snabbt av i Linghem. INte en käft var där och de va röd dag, vänta är inte min starkaste sida.

Som tur är har jag en av de finaste kompisarna här i Linkan som ställer upp konstant. E i love u. Hon kom o hämta mig... Pga mina zigenarfasoner.

Sen var kvällen lugn med lite städ, jockehäng.






Nope, nu e de dags o ta sig en kaffe, cigg o sen traska ner mot staden för att möta en fett fin människa, angie.

Kvällen är ännu lite oplanerad, men de kommer bli guld oavsett.


Solong!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0