YES!!!!!! Snart bor jag förhoppningsvis här :)



Lägenheten var bara helt sjukt underbart mysig och jag föll i kärlek bara jag kom utanför.

Mitt emot länsstyrelsen ligger engelska skolan, där är en stor gräsplätt (den som ligger liksom mellan Folkunga och Biblan).. Där finns ett litet hus som ser ut som annat än att de skulle vara lägenheter. MEN. Där upper ligger en liten vindsvåning, med snett tak och med alldeles alldeles underbart trägolv.



Där tänker jag spendera min sommar i Linköping. Sådesso!




Där ska grillas med mina sisters och liggas i gräset, där ska målas tavlor och där ska njutas.

Där tänker jag bo, så nu får jag fan hålla tummarna så de blöder.

Hittade en bild på nätet... o detta lilla söta hus är de !!!



Östgötagatan 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0