Wohaa!


Upptäckte en fet låt (har ganska svårt för svensk hiphop egentligen men den här va helt ok, tillsammans med Lazee som mitt ex fick mig att ge en chans....) beslöt mig för att göra en god gärning och sprida the shitt :D




Taget från http://ayla-klick.blogspot.com/


Efter den hyllade skivan "Processen" från Mohammed Ali, släpper AYLA "Nya Skolans Ledare" från ingen mindre än Stor.

Med produktioner från The Salazar Brothers, Mack Beats och Ears som gästas av Promoe, Petter, Mohammed Ali, Danjah, Fille, Adam Tensta, Jacco och Sepideh Vaziri. Skivan kan laddas ner gratis från 29 April på:

http://www.whoa.nu/

http://www.topstreetwear.com/


Lilla Shorty








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skriver till er för att göra er uppmärksamma på att "Reggaeartisten" Danilo ”DanJah” Henriquez, är dömd för sin medverkan i ett uppmärksammat mord för några år sedan.



I december 2000 var han med och mördade en ung kille efter en utdragen misshandel som slutade med att offrets hals skars av.

Förutom att vara delaktig i mordet, som gav honom det skrattretande straffet på 40 timmars samhällstjänst, blev han så sent som 2006 och 2007 dömd för narkotikabrott (målnummer B17 920 07 och B71 35 06, Stockholms tingsrätt).



Nu undrar jag hur ni kan låta er förknippas med honom? Hans fortsatta brottslighet visar ju att han inte respekterar de lagar som styr vårt samhälle. Anser ni att han är en bra förebild?"

2009-05-21 @ 06:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0