Where are you boy?




Idag var en fet fin dag.
Sol och hott weather, de gillar vi. Första gången jag lyckats ta mig ut sen i fredags typ...
Men känner mig LÅNGT i från kry. Under dagen var de lugnt, men jag känner mig supersvag i kroppen fortfarande, känns inte bra detta alls om jag ska vara riktigt ärlig.

Iaf drog ja me E(lsie) :D och Sara imorse, tog en litten roadtripp till Nkpg, jag skulle handla nada, bara följa me som "bärhjälp", men slutade med att jag absolut inte kom tomhänt därifrån.. suck. Platttång (jag som ALDRIG plattar håret, hallå?), en extern hårdisk... ojoj..stackars konto..

Sedan tog vi trippen vidare mot Söderköping på lunch...o stekte i solen..

Väl hemma i Linköping, blev de snabb visit på M, för att sedan vandra hem istället för träning (ja lovar, de kommer kicka ur mig snart ;), men jag pallade bara inte ta mig ut till Ryd.... Det gick inte, skulle kräkts på vägen, helt ärligt.

Nu ska jag ta en panodil, sen blir de raka vägen till sängen...


Dagens dokumentering.






E gräver ner alla kassar i bilen...


Nkpg me and S.


I söderköp. Bästa.




Ps: man ska ALDRIG dömma människor, förrän man träffat dem och kan stå för de man kläcker ur sin käft, det slutade jag med för längesen, men orka lyssna på människor som fortfarande orkar alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0