'Vem vare som fucking kasta??'



Ska snart springa iväg och skriva kontrakt på den lilla fina vindsvåningen som ÄNTLIGEN 100 % blivit min över sommaren, jag är så grymt glad och lycklig över att äntligen få ha mitt lilla egna krypin i Linkan :D

Sen e de fotbollsträning i Ryd som gäller, och om jag ska vara ärlig, jag fasar för de. Både för mina trasiga hälar (som ständigt har skavsår), samt min ickeexisterande kondis efter Bali. Shit hur ska de gå..

Gårkvällen och natten spenderades i Norrköping hos min sk "favvo-blatte".. Vi käka mat och jag gick o kolla lite snabbt när han tränade Syvia. Sjukt att de är så små, men endå så stora :D.. Sen var de bara att ställa sig vid spisen, hahaha o de va eg han som skulle lagat mat till mig, men I guess de va mitt eget fel, och han hade inte så stort val när jag börja härja runt i köket..

Somna inte förrän ljuset börja krypa in efter att ha sett fucking Barca och Bilbao spela (usch för båda lagen!), 3 försök sedda av filmer.. o sen va de Zzz.

NU fryser jag ihjäl för sommaren som aldrig vågar komma, men vem är förvånad, vi lever ju i suraste landet!

Har förövrigt lite planer som jag inte kan bestämma mig över, som handlar om sol och andra länder, men men de tar vi sen..




GIVE ME SUMMER!

Hörs då. Mary



Lite picts från i lördags (fin madrass i bakgrunden va :P)

Jag, o några av my sisters


E, Nadja, Lund, Emma


Jag o Peters söta flicka Annika


O lilla Lund.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan Maria,

Vilken fin blogg du har, fina bilder =) Läste på din sida att du vill ha fler följare på din bloglovin. Skriv en kommentar på min blogg om du fortfarande är intresserad så kan vi följa varandra =) Kram / Rebecca

2009-05-14 @ 19:18:32
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg
Postat av: Maria Angela

hmm



nu hängde jag inte me, vart har jag skrivit vad? :D



2009-05-14 @ 21:11:52
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0