Tilllägg.

Jag skriver mina tankar och hur jag ser på saker och ting här, inte för att såra eller uppröra ngn, men tydligen har det gjort det och jag är inte mer mmänniska än att ta bort det.

Så, nu var de gjort.

Nu orkar jag faktiskt inte tänka mer på de där, de va en liten grej som blev en stor. Jag är inte konflikträdd och jag tycker inte att de e problem att tjafsa eller bråka, så länge man tar tag i de. Hur lång tid det dröjer visar på hur angelägen man är och hur viktig man tycker relationen är. Så man kan ju alltid hoppas de blir ganska snart.



Nu är de dax för fix, dusch o sen bär de av till ölmys och häng, the sun is shining.

Solong.


Kommentarer
Postat av: Lella

Nu måste jag ha missat nåt..

Jag tycker du är grym iaf



Puss

2009-05-31 @ 21:48:41
Postat av: Maria

Ibland kan det uppstå lite konfliker i livet även bland de närmaste, men jag tackar för din fina kommentar gumman, du är också grym ska du veta



puss

2009-05-31 @ 22:32:27
URL: http://surfandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0